Presentem a Tudela el nostre equip patrocinat: L’Inercia – Club Patí BCN Team Pro

L’any 2022 el nostre club compleix 11 anys d’activitat i 10 anys de la seva fundació. Ha estat una dècada de treball intens en la formació de màsters per a curses de llarga distància i d’organització d’esdeveniments esportius. Estem molt contents de poder seguir creixent gràcies a la confiança d’Inercia, que s’afegeix al suport que ens ofereix l’Institut Barcelona Esports de l’Ajuntament de Barcelona per dur a terme la promoció del patinatge esportiu i de curses a la nostra ciutat i la seva promoció mundial com a referents de qualitat.

Foto de família dels membres del Club Patí Barcelona presents a Tudela.

Després de mesos de treball i planificació, el passat diumenge 27 de març vam presentar l’equip Inercia – Club Patí BCN Team Pro a la Mitja Marató Roller Puentes de Tudela, liderat per tres patinadoris molt solvents: la Laura Esbrí, el Víctor Blanch i el Carles Bial. A tot això, s’hi suma una novetat: el Víctor s’incorpora com a staff tècnic del nostre club i assumeix el paper d’entrenador pel grup de rendiment, amb tasques de direcció tècnica del Team Pro.

D’esquerra a dreta, el Víctor Blanch, la Laura Esbrí i el Carles Bial, presentant el Inercia – Club Patí BCN Team Pro a la Mitja de Tudela.
El Victor Blanch també s’estrena com a entrenador de rendiment del Club, assumint tasques de direcció tècnica del Team Pro.

L’inici de temporada del nostre Team Pro va ser accidentat, amb una caiguda de la Laura que la va treure de la cursa pel podi. Això no obstant, va poder recuperar posició fins a quedar en cinquena absoluta de la general. Per la seva banda, el Victor va aconseguir el bronze absolut de la general i el Carles el primer lloc de la Màster 50 masculina.

L’equip PRO té previst presentar-se a les competicions de patinatge de velocitat més rellevants durant aquest any, així que no us perdeu els seus avenços a través de les nostres xarxes socials (@clubpatibcn i @inercia_shop).

Translate »