Final de lliga dels Jocs Escolars Delta Prat 2014

11 màsters del Club Patí Barcelona van participar a la lliga dels Jocs Escolars Delta Prat 2014.

El Club Patí Barcelona va presentar un total de 5 patinadores i 6 patinadors màster als Jocs Escolars del Delta Prat d’enguany (4 Federats i 8 Populars). El quadre final de la lliga va quedar de la següent manera:

Jocs Escolars Delta Prat

8 copes de final de lliga dels Jocs Escolars Delta Prat pels màster del Club Patí Barcelona

Durant tres jornades celebrades en cap de setmana, els nostres màster van tenir l’oportunitat de començar la temporada al costat d’altres clubs catalans com el Delta Prat, Cobra El Prat, Tarracopatina, RollerSport, Gimnàstic de Tarragona o l’Hospitalet PC.

Jocs Escolars Delta Prat

Club Patí Barcelona, Cobra El Prat, TarracoPatina, RollerSport i Gimnàstic, a la sortida de Màster Federats.

En les diferents competicions de pista, hem pogut observar els avenços que anem fent a través dels entrenaments. Cal destacar els patinadors que s’estrenaven en competició, com el Rómulo, la Imma, el Sebo i el Tomàs. Els tres últims van pujar al podi i el primer ho podria haver fet, d’haver participat en la primera cursa de la lliga. Tanmateix, el que és important no és tant la possibilitat d’aconseguir podis com el fet que hagin iniciat el camí per participar amb el noste Club i gaudir d’aquest esport, amb o sense premis.

Jocs Escolars Delta Prat

La Imma i en Rómulo, durant la cursa de la segona jornada.

Jocs Escolars Delta Prat

En Tomàs i en Sebo, durant la cursa de la segona jornada.

Els Jocs Escolars també són un bon banc de proves per anar polint tàctiques d’equip i aprendre dels nostres companys d’arreu del territori.

Jocs Escolars Delta Prat

Sens dubte, quan parlem de tècnica i tàctica, la categoria sènior és la més didàctica i espectacular.

També hem observat una proliferació important d’intents d’espagat a les arribades, dels quals en destaquen els següents. De moment són modestos i n’aplaudim la bona intenció (la tècnica… en fi…!!):

Jocs Escolars Delta Prat

Arribada de les Màsters Federades a l’última jornada. La Bitxo va aguantar la recta final com una campiona.

Jocs Escolars Delta Prat

Arribada dels Màsters Federats a l’última jornada. Aquesta fotografia va servir per donar el tercer lloc de la cursa al Javi.

Jocs Escolars Delta Prat

En Tomàs abusant d’espagat i robant la cartera al Sebo, a la segona jornada. Cursa de Màster Popular.

Tal i com ja varem avançar a l’entrada sobre els Jocs Escolars, aquest tipus de lligues es celebren en període de pretemporada i serveixen per mesurar els adversaris, aprendre dels companys i començar a tocar l’olor de la competició. Tots els components de l’equip s’han mostrat molt contents de la seva participació.

En aquest sentit, la direcció del Club també ha mostrat una gran satisfacció per l’actuació dels seus patinadors i de la seva manera de ser a les competicions, tant a dins com a fora de la pista.

Jocs Escolars Delta Prat

Alguns dels components de l’equip del Club Patí Barcelona, celebrant els premis al final de l’última jornada.

Ens agraden aquestes experiències, però no ens oblidem de les competicions de llarga distància. Seguirem preparant-nos principalment per maratons i mitges maratons!

En els pròxims dies penjarem la Galeria d’imatges i els vídeos de l’última jornada.

One thought on “Final de lliga dels Jocs Escolars Delta Prat 2014

1. Pingback: Vídeos dels XXI Jocs Escolars Delta Prat 2014 | Club Patí Barcelona

Translate »