Cursa dels Mistos 21k i 10k – Inscripcions tancades!

monigotes-corredors-mistos_color1-01-paint

La “Cursa dels Mistos”, organitzada pel Club Patí Barcelona, es celebrarà el 17 d’abril de 2016 en el marc de la festa Roda Barcelona, organitzada per la Federació Catalana de Patinatge amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la col·laboració de diverses entitats de patinatge de la ciutat.

Llista definitiva d’inscrits (16/04/2016)

Proves

21k – 10 voltes al circuit. Per federats i populars.
10k – 5 voltes al circuit. Només per populars.

Per qüestions de seguretat, les dues modalitats de la Cursa dels Mistos (10k i 21k) estan indicades per totes les categories a partir de 18 anys, tant populars com federades. S’acceptaran patinadors menors federats en llista d’espera i s’inclouran a l’últim moment (només 21k). Atès que les proves es porten a terme de manera simultània, només es pot participar en una de les dues. Hi haurà podi per les següents categories (afegim nombre final d’inscrits per categoria):

categories

Recorregut (circuit de 2,1km)

Punt de trobada:

Sense títol

Vídeo del recorregut

Horaris – Diumenge 17 d’abril

8:00 a 9:15 recollida de dorsals

9:30 inici de la prova 10k i 21k

11:00 tancament de cursa

11:15 retorn de xips i fiança, entrega de bossa del corredor i classificacions

11:30 entrega de premis

QUEDA PROHIBIT L’ÚS DE RODES AMB DIÀMETRE SUPERIOR A 110mm.

El club organitzador aplica les següents normes:

1. El patinador que no tingui un comportament d’acord amb l’ètica esportiva abans o durant la realització de la prova, podrà ser desqualificat.

2. El patinador que no porti col·locat el dorsal assignat per l’organització, i si el dorsal no està col·locat correctament, podrà ser desqualificat.

3. Aquell corredor que un cop finalitzada la seva prova no surti del circuit, podrà ser desqualificat.

4. Per a la col·locació dels corredors a l’hora de la sortida, aquests hauran de regir per les instruccions del jutge àrbitre. Es podran fer sortides per separat segons categoria.

sortida

A la sortida de 21k, els populars es col·locaran darrere dels federats. La sortida de 10k es farà 1 minut més tard que la sortida de 21k.

5. L’ús de casc serà obligatori, i la resta de proteccions (canelleres, genolleres …) recomanable.

6. L’hora de tancament del circuit serà a les 11:00, permetent únicament donar l’última volta a tot aquell patinador que hagi passat per META abans de les 10:55.

7. Tot participant inscrit a la prova, cedeix els seus drets d’imatge a l’organització, podent utilitzar les fotografies-imatges per a la promoció i difusió de l’esdeveniment (mai de forma lucrativa).

8. Aquells fotògrafs professionals i / o aficionats que realitzin fotografies durant tot l’esdeveniment (dissabte i diumenge), han de comptar amb autorització expressa de l’organització. Sol·licita la teva autorització a clubpatibarcelona@gmail.com

9. L’organització posarà a disposició dels corredors un punt d’avituallament durant la realització de la prova.

10. Tot participant inscrit, es compromet a respectar totes les normes tant del reglament general com de l’específic, i especialment pel que fa a abandonar la prova quan els jutges considerin que el seu nivell tècnic i / o físic no és adequat, i quan no sigui capaç de respectar els horaris mínims assenyalats per l’organització.

11. Tots els participants oficialment inscrits estaran coberts per una pòlissa d’assegurances, concertada per l’Organització, que cobrirà els accidents que es produeixin com a conseqüència directa del desenvolupament de la prova, i mai com a derivació d’un patiment o tara latent, imprudència, negligència, inobservança de les lleis i de l’articulat del reglament, etc., així com els produïts en els desplaçaments durant anada i tornada al lloc en el qual es desenvoluparà la prova, en cap cas s’ha d’indemnitzar.

12. El preu de la inscripció, un cop realitzat el pagament, no es reemborsarà en cap cas. En cas de pluja la prova es realitzarà igualment, únicament pel circuit corresponent a 10k.

13. En cas d’anul·lació per causes meteorològiques extremes, no es reemborsarà la inscripció, sinó que serà compensada per la inscripció a la II Cursa que es durà a terme el 2017.

14. En el moment de recollir el dorsal caldrà deixar una fiança de 15€ o bé un document d’identitat que es retornarà al final de la prova quan es retorni el xip. Clubs o grups d’amics: demanarem que designeu un encarregat per recollir xips del vostre equip i deixeu una sola fiança pel total.

15. Tot allò no recollit en aquestes normes es resoldrà en base a allò establert en el reglament de competició de patinatge de velocitat.
*gràcies al Club Patí Castalia per l’ajuda en la redacció d’aquest apartat.*

abans del 8 d’abril després del 8 d’abril
21k 12 € 17 €
10k 9 € 14 €

VOLS PATROCINAR L’ESDEVENIMENT? Contacta amb nosaltres.

VOLS ESTAR AL DIA? Acompanya’ns al Facebook i a Twitter.

Captura

Translate »