Aquest diumenge 18 d’abril de 2021 s’ha dut a terme el Campionat de Catalunya de patinatge de velocitat, al circuit ciclista de Sant Boi. Tot plegat, organitzat per la Federació Catalana de Patinatge, a qui hem de felicitar per l’organització i l’adequació dels protocols i les normatives a les necessitats de prevenció de la crisi sanitària actual.

En màster femení, la Becka ha disputat dues grandíssimes curses en un circuit desconegut per a ella, quedant segona màster general i primera M30. En màster masculí, el Carles Bial ha tornat a demostrar que està fet d’una pasta especial, dominant les dues proves màster i proclamant-se campió de la general i de la categoria M50. En Jose Buyo també ha fet acte de presència al campionat i ha aconseguit un molt meritori tercer lloc en la mateixa categoria.


A la categoria dels sènior, no ens hem quedat curts: la Laura Esbri, 3ª als 5.000m punts i en Víctor Blanch s’ha repartit les plates i els bronzes de les 4 proves sèniors, aconseguint la 3ª plaça general. Cal destacar que en Víctor ja podria ser màster 30, però segueix competint a la categoria reina i aconseguint magnífics resultats, que compagina amb la seva tasca d’entrenador d’elit del nostre club.


Aquí teniu els podis:



Una altra aventura del Club Patí!
I ara, a seguir fent camí cap a la Barcelona Roller Marathon del 5 de setembre, tot seguint el repte virtual d’abril a agost. Anima-t’hi fent click aquí.