Barcelona, subcampiona d’Europa Màster30 amb el INERCIA – ClubPatiBCN Team Pro

El passat diumenge 21 d’agost, es va celebrar a l’altiplà suís (Suissa) el campionat d’Europa Màster organitzat pel Inline Club Mitteland, en un circuit espectacular de 8,5km en carretera tancada i envoltada de natura. Del nostre club s’hi van presentar els membres màster del Inercia-ClubPatiBCN Team Pro (Víctor en M30 i Carles en M50) així com també l’Eduardo, que va participar a la prova de categoria sènior, inclosa al circuit nacional de maratons a Suissa. Tot plegat, amb el suport de l’Institut Barcelona Esports i del Parc del Fòrum.

El Víctor Blanch, el Carles Bial i l’Eduardo Sepúlveda, representant la ciutat de Barcelona al Campionat d’Europa.

Mentre l’Eduardo gaudia de la penúltima etapa del circuit suís de maratons, en Víctor i en Carles van demostrar el seu alt nivell en un europeu molt disputat entre totes les categories màster.

A la sortida, les mirades es claven als rivals.
Detall dels moments de cursa, on l’equip INERCIA-CLUBPATIBCN TEAM PRO es va situar al capdavant del grup.
Instantània de l’esprint final.

Una arribada en sprint va decidir les primeres posicions de les quatre categories màster. En màster 30, el Víctor va entrar en segona posició, mentre que en Màster 50 en Carles va entrar en quarta posició. Ambdós, a menys d’un o dos segons del primer de la seva categoria, respectivament.

En Víctor Blanch, representant Barcelona amb el INERCIA – CLUBPATIBCN TEAM PRO, segon del Campionat d’Europa 2022.

T’agradaria entrenar al costat de campions? Tens curiositat per provar la nostra disciplina sense compromís? Posa’t en contacte amb nosaltres per venir a fer una sessió de prova i conèixer-nos sense cap compromís!

Translate »