El Club Patí celebra 4 anys de fundació i 5 anys d’activitat!

PER MOLTS ANYS, CLUB PATÍ!
Aquest projecte va començar el setembre de l’any 2011 però no va ser fins el 19 de Desembre de 2012 que ens varem decidir a formalitzar-lo. Avui fem 4 anys d’aquella decisió que ens va portar fins on estem avui i més de 5 des que tot va començar.

Foto gran
En aquest collage només hi ha una PETITA GRAN MOSTRA dels grans moments viscuts fins avui per la nostra família de patinadors. No hi hem volgut posar gaires podis, perquè del que estem més orgullosos és d’haver aconseguit fer realitat un projecte que molts creien impossible; el patinatge esportiu plantejat des d’una perspectiva de formació professional i compromesa amb les institucions públiques i amb les persones i el seu entorn cultural… i això és veu perfectament reflectit en les imatges de grup on queden plasmades aquestes vivències que ens han portat a compartir experiències més enllà del patinatge.
Companys, JUNTS estem perseguint l’aventura de viure a través de l’esport al costat de grans amics, companys d’equip i, també, dels nostres rivals. Un any més al peu del canó, lluitant per fer que la vida valgui més la pena de ser viscuda a través del patinatge esportiu.
MOLTES MOLTES GRÀCIES A TOTS els socis, patinadors, supporters, amics i simpatitzants que ens feliciteu i que enteneu i compartiu la nostra filosofia de vida i la nostra proposta esportiva.
El 2017 ens espera ple de noves i renovades experiències. Nosaltres ja estem preparats. I TU? T’ESPEREM, AMB ELS BRAÇOS OBERTS.

Translate »