Vídeos de la Maraton Internacional Playas de Castellon 2014

Vídeos de la Maraton Internacional Playas de Castellon 2014

Vídeos del Club Patí Barcelona

En Carlo ens ha muntat aquest vídeo, amb un nivell altíssim. Tenim un futur director entre nosaltres!

La Magda ens ha fet aquest mangífic vídeo per recordar el pas del nostre equip per la marató de Castelló (Campionat d’Espanya).

Vídeo de la productora

L’organització (Club Patí Castalia) va arribar a un acord amb la productora Panorama i estan fent un vídeo professional. Podeu veure’n l’avanç aquí:

El reportatge complet, publicat a teledeporte:

Altres vídeos

Finalment, el Pisto (CastellonPatina) també ha fet de les seves. Aquí el seu vídeo de la sortida (entre d’altres):

Per saber els nostres resultats, pots visitar el nostre Palmarès

Mira l’àlbum de fotografies

També pots visitar el Canal de Youtube del Club Patí Barcelona per visualitzar més vídeos de campionats anteriors.