I UltraRoller – Crònica fotogràfica i àlbums

Sabíem que seria una jornada magnífica, perquè la UltraRoller porta el segell de qualitat del Club Patí Castalia. Un club que està demostrant una qualitat d’ofici excel·lent, amb curses com aquesta. La UltraRoller 100k era un pas necessari que algú havia de fer. Existeixen curses de 100km com la de Nova York o la Rollathlon, que són un atractiu més pels patinadors de velocitat que es volen posar a prova. Si, a més, es combinen amb una marató i una mitja marató, un circuit gairebé excel·lent i un dia fantàstic, l’èxit de participació i la presència de figures nacionals i internacionals està assegurat. Tornarem!

Agraïments als fotògrafs:

Del Club: Cesc Van Campen, Maika, Ester i Noelia.

Altres: Organització UltraRoller, Costel Zodianu, Oscar Garrido, Jose Buyo i Rocío Saborido.

(Galeries completes de fotos al final de l’article)

El Viatge

L’hotel

L’equip dels 17k

L’equip de la 42k

watermark131-3

L’Edgar, que en pocs mesos ha fet una progressió molt ràpida i sòlida, va ser un dels membres de l’equip que va superar el seu millor temps de marató.

La 100k

watermark99-1

La cursa de 100k era la cursa estrella d’aquest esdeveniment. Del nostre club s’hi van presentar alguns dels nostres corredors més valents: l’Elias, el Joan, l’Oriol i el Mateu. Com es pot veure a la imatge, a aquesta distància només s’hi van apuntar els millors de cada equip i vam poder compartir asfalt amb campions de gran nivell i reconeixement internacional.

L’ambient

Vols saber les nostres marques? Visita el nostre palmarès.

Galeries de fotos

Galeria de fotos de la cursa

Galeria de fotos de cursa amb selecció de patinadors del Club Patí BCN

Galeria de fotos de l’ambient