Trichallenge 2014 (Boadilla del Monte) – Crònica, galeria de fotos i vídeos

Trichallenge 2014 (Boadilla del Monte) – Galeria de fotos i vídeos

El trichallenge és un trialó on es substitueix la part d’aigua per una prova de patinatge de velocitat. És una prova multiesportiva (10km patins, 20km bicicleta, 5km cursa) ideal per aquelles poblacions on “al llegar agosto vaya vaya…”, com és el cas de Boadilla del Monte (Madrid). El passat dissabte 18 d’octubre una delegació del Club es va desplaçar a Madrid per representar el Club en aquesta prova. Podeu veure els resultats al nostre palmarès.

Crònica… o els “pro” i els “contra”

Els “Pro” És una forma més de reconeixement del patinatge de velocitat arreu del territori español. Pensem que és molt positiu que s’organitzin esdeveniments com aquests i des del nostre Club volem felicitar la iniciativa i animar les entitats pertinents a seguir-la patrocinant. Hi va particpar gent de molts nivells diferents, per tant és una prova atractiva per a tots els públics. Es feia a la tarda, així que no calia fer nit a Madrid. Va fer molt bon dia. Els contra son estructurals, de manera que es poden solucionar a la pròxima edició. Els “Contra” Pel que ens han dit, la prova va ser curiosa: el traçat dels patins passava enmig de dos arbres, terres adoquinats, corves amb grava i d’altres lindeses. La classificació no es va separar els equips (3 persones que es divideixen les tres proves) dels competidors individuals. No hi havia avituallament.

Fotografies

Visita l’àlbum complet de fotografies

veure més fotografies

També pots visitar les Fotografies de l’organització.