Suport tècnic i cerca de material

Necessites patins nous? Canviar la bota, la guia o les rodes? T’ofereixen materials que no coneixes i no ho tens clar? Ho tens clar, però no trobes el material que vols? Vols el millor preu? Aquí et donem el suport tècnic i la cerca de material que necessites.

CPB_vitoria 2014_38

Nosaltres no venem material, però som experts en el seu ús. Et podem recomanar el millor material per als teus interessos particulars sense ànim de vendre’t res. El nostre Club és un equip d’experts en material que no depèn de cap botiga, amb contactes a tots els nivells i que t’ajudarà a trobar el que vols, al millor preu i de manera totalment gratuïta i personalitzada.

De moment, aquest servei és obert a tothom però prioritzarem les demandes de membres i simpatitzants. El Club no en treu cap benefici econòmic.

Explica’ns què vols i et respondrem el més aviat possible. Pots fer-ho presencialment durant els entrenaments o bé utilitza el formulari de contacte.