Quotes i Serveis

Page111

· Serveis bàsics.

· Assegurança d’accidents.
· Sessions d’entrenament setmanal.
· Competicions anuals.
· Treball focalitzat, assistència, suport tècnic i programació dels viatges.
· Descomptes i Suport tècnic. En la compra i el manteniment de material de patinatge.
· Accés a l’Àrea privada del Club (només competidors).

· Entrenaments personals.

· El nostre entrenador nacional, doctorat en ciències de l’activitat física i l’esport, t’ajudarà a arribar als teus objectius de manera personalitzada (preu variable depenent de cada cas. Demana hora o fes una consulta).

Quotes socials

– Matrícula obligatòria (TOTS): 60€/anuals (es renoven cada desembre i donen dret a l’assegurança anual).

– Modalitat Soci sènior només llicència (adults-sense entrenaments): 9 €/mes.
– Modalitat Soci sènior entrenament bàsic (adults-amb entrenaments): 15 €/mes. Subvencionada per aturats/parelles/familiar: 9 €/mes.
– Modalitat soci júnior (menors-amb entrenaments): consulteu condicions.
– Motalitat soci fan/supporter: 20€/anuals sense matrícula.

No ho tens clar? Vine a provar-nos GRATIS. Consulta els teus dubtes per email o whatsapp.

**Aplicable a totes les modalitats: patinadors que han causat baixa durant l’últim any i es vulguin reincorporar, tindran un recàrrec de 30€ sobre el total de matrícula.