Serveis i entrenaments previs Cursa dels Mistos

Serveis

Hi haurà disponible un servei de lavabo químic per a tots els assistents i patinadors de la Cursa dels Mistos. Tots els patinadors amb dorsal tindreu l’opció de deixar una sola bossa o motxilla a la zona de guarda-roba, que estarà vigilada. Tanmateix, procureu no deixar-hi objectes de valor, atès que l’organització no es farà responsable, en cap cas, de la pèrdua d’objectes.

Hi haurà un servei de Fisioteràpia gratuït, disponible per a tots els patinadors que acabin la cursa, de la mà de Fisioteràpia de Xoc.

També comptarem amb reproducció en directe pel nostre canal de youtube, a partir de les 8:30 del dia 13 de maig.

Entrenaments preparatoris

Tant si et vols preparar per guanyar com si no tens clar si tens el nivell i et vols assegurar que pots fer la prova, et proposem que vinguis a provar gratis al nostre Club, on valorarem el teu nivell de patinatge i et podrem donar els consells que necessites. Contacta amb nosaltres sense cap compromís!

<Tornar a l’índex