21k de BCN – 17 d’abril de 2016

A Barcelona costa trobar-hi curses de patinatge. Excepte la Cursa del Raval, que organitza anualment el Club Patín de l’Hospitalet a la Rambla del Raval, no trobem més curses a la capital catalana. Un dels objectius del nostre Club és aconseguir revifar l’afició per les curses en patins, tot introduint aquesta modalitat i lluitant pel nostre espai a Barcelona. Aquest any entrem tímidament en l’apartat de curses, en el marc de la festa Roda Barcelona i amb l’esperança d’establir un precedent que ens porti a més i millors curses en patins a la nostra ciutat!

Fes click aquí

Ens ha costat molt, però finalment hem aconseguit un recorregut curt però força ben acondicionat per fer-hi una cursa de circuit. Teniu tota la informació a la pestanya de “Cursa dels Mistos“.