Roller Maraton Internacional Marina d’Or – Crònica i Galeria

Visita la GALERIA DE FOTOS completa.

Fotògraf: Carlo d’Amato

Crònica fotogràfica

El passat 13 de Març es va celebrar la marató de Barcelona. Mentrestant, els membres de l’equip de patinatge de la ciutat vam haver de deixar enrere la nostra ciutat: a casa nostra encara no ens deixen patinar la marató.

El mateix dia es celebrava a Oropesa (Castelló) la Roller Maraton Internacional Marina d’Or. Malgrat coincidir amb la interlliga nacional, va comptar amb la presència de patinadors d’alt nivell, tant nacionals com internacionals. L’organització del Club Patí Castalia comença a ser un referent de feina ben feta arreu del territori.

Al voltant de 400 patinadors van competir en un circuit molt interessant de 10k, ben arreglat i força pla. Això no obstant, la pujada i baixada al far generava un punt de dificultat interessant. El vent en contra al 50% del recorregut augmentava l’atractiu del joc tàctic.

Sens dubte, hi tornarem!

Si vols conèixer els nostres resultats, visita l’apartat de Palmarès.

Visita la GALERIA DE FOTOS completa.