Resultats prova d’orientació urbana 2016

El passat diumenge 18 de desembre el Club Patí Barcelona va organitzar amb èxit la segona prova d’orientació urbana en patins per la ciutat de Barcelona, amb la col·laboració de Roex, Inercia, Rollergrind360, Rodats, Ligne-Droite, Cervera Patina i Esports Truga i el suport de l’Ajuntament de Barcelona.

cartellpetitr1

El cartell de la prova, de la mà del nostre dissenyador Cesc Van Campen.

L’activitat, que s’incloïa en els actes de celebració de la Marató de TV3, va aconseguir reunir 40 equips i més de 100 patinadors que van recórrer la ciutat en patins, a la recerca de diferents punts marcats en un mapa d’orientació. La recaptació final de l’activitat va arribar fins els 573,02€, que ingressarem aquesta setmana al compte de la Marató.

1

Abans de sortir, ens vam fer una foto de família amb tots els patinadors solidaris que van assistir a la prova.

L’organització

maratotv3i4

D’esquerra a dreta: Pa de Pessic (medalles), el president del Club Patí i el Sergi Muñoz, el cervell de la prova d’orientació.

maratotv3i3

El Cesc, el responsable del disseny del cartell de la prova i de fer algunes fotos xules per la web 🙂

L’activitat d’orientació

maratotv3i4

El primer punt consistia en revisar bé el mapa de les fites.

maratotv3i150

Tot seguit, marcar bé l’estratègia a seguir.

fitesCervera

…trobar les fites i fer-los una fotografia…

detallfitamaster

…sense oblidar posar un objecte personal per demostrar que s’hi havia arribat.

Els podis i classificacions

maratotv3i1

El podi de la categoria OPEN.

maratotv3i2

El Podi de la categoria MASTER.

Aquestes són les classificacions definitives dels equips participants.

El sorteig de material

c0cmr3nxuaaxgct-jpg-large

Finalment, vam fer un sorteig de material cedit pels nostres col·laboradors!!

Visita la galeria completa de fotografies

(Fotos del Cesc Van Campen, Mateu Capell, Ajuntament de Barcelona i alguns participants).

En vols més? Pots seguir les novetats i activitats del Club a través de la pàgina de Facebook.