La Prova d’Orientació Roller de BCN torna a ser un èxit, amb la Marató de TV3.

El passat diumenge 16 de Desembre vam celebrar a Barcelona la 4ª Edició de la Prova d’Orientació Roller de Barcelona, organitzada pel Club Patí Barcelona en motiu de la Marató de Tv3 i amb el suport de l’Institut Barcelona Esports i el Districte de Sant Martí.

Agraïment i menció especial pels nostres col·laboradors.

Com és habitual, hem comptat amb la col·laboració de TartadictosInercia, Skating Outlet, Cervera PatinaEsports Truga Cervera, que van oferir obsequis per a animar la participació a la prova. MOLTES GRÀCIES!!

La Prova

Per quart any consecutiu, Barcelona es va omplir de patinadors equipats amb plànols, tot buscant fites per una prova solidària amb la Marató de Tv3.

La pluja va amenaçar la prova durant les primeres hores del matí, tot complint amb les previsions meteorològiques que s’havien fet durant tota la setmana. Tanmateix, la poca aigua que va caure no va ser suficient per posar en risc l’activitat, que va transcórrer en horari matinal. , però volem aprofitar aquest espai per deixar-vos els resultats i algunes de les fotografies de l’entrega de premis.

S’hi van inscriure un total de 30 equips i hi van participar al voltant de 100 patinadors de totes les condicions, alguns dels quals vinguts de Cervera, Tarragona i altres poblacions del territori català. Vam aconseguir una recaptació de 600€ en total, que farem efectiva el més aviat possible al pot del programa.

MIRA TOTES LES FOTOS

PODIS DELS EQUIPS GUANYADORS

La prova Master, amb l’equip Salsa en primer lloc, l’equip Team Pollito en segon lloc i, en tercer lloc els Con la Calma*, amb medalles de Tartadictos. *A la fotografia apareixen els Mufins no! Magdalenes, quart equip, empatat a punts amb el tercer.

L’equip Con la Calma, tercer classificat de la Prova Màster.

Podi Open, encapçalada per l’equip Cervera team power, seguida pels Minions i, en tercer lloc, l’equip Xarxa Cervera Patina, amb medalles de Tartadictos.

Classificacions