Resultats prova d’orientació roller 2017

El passat diumenge 17 de Desembre vam celebrar a Barcelona la 3ª Edició de la Prova d’Orientació Roller de Barcelona, organitzada pel Club Patí Barcelona en motiu de la Marató de Tv3 i amb el suport de l’Institut Barcelona Esports i el Districte de Sant Martí.

Foto de família amb els equips participants a la 3ª edició de la Prova d’Orientació Roller.

S’hi van inscriure al voltant de 45 equips i hi van participar al voltant de 120 patinadors de totes les condicions, alguns dels quals vinguts de Cervera, Ponts, Manresa i altres poblacions del territori català. Vam aconseguir una recaptació de 715€ en total, que farem efectiva el més aviat possible al pot del programa.

Per tercer any consecutiu, el matí de diumenge 17 de desembre Barcelona es va omplir de patinadors equipats amb plànols, tot buscant fites per una prova solidària amb la Marató de Tv3.

Aquest any l’activitat va transcòrrer en horari matinal, aprofitant un dia i una temperatura magnífics per patinar. En breu penjarem un àlbum amb totes les fotografies, però volem aprofitar aquest espai per deixar-vos els resultats i algunes de les fotografies de l’entrega de premis.

PODIS DELS EQUIPS GUANYADORS

Podi Màster, la prova estrella d’aquesta edició, encapçalada per l’equip Pinguinos veloces, seguida pels Confidencial i, en tercer lloc, l’equip Foxes, amb medalles de Pa de Pessic.

La prova Open, amb l’equip Drink Team en primer lloc, l’equip Core en segon lloc i, en tercer lloc els Domingueros SR, amb medalles de Pa de Pessic.

Classificacions

Fotografies dels premis dels nostres col·laboradors.

Com és habitual, hem comptat amb la col·laboració de Ligne Droite, Rodats, Roex, Inercia, Esports Truga Cervera, Domingueros sobre ruedas i Nexus skateshop que van oferir obsequis per a animar la participació a la prova.

3 packs de 8 rodes d’eslàlom cortesia de RODATS

Val de 50€ de descompte a la Botiga INERCIA