Quotes i serveis

OFERTA Acaba la temporada 2014 amb nosaltres per només 20€!

Fes un sol pagament de 20€ i vine els últims quatre mesos de l’any (setembre – desembre).

Atenció inscripcions: per fer la inscripció al Club cal que envieu un missatge al nostre correu electrònic indicant la modalitat a la qual us voleu inscriure.

Serveis Temporada 2015

· 3 sessions d’entrenament setmanal, programades per un entrenador nacional titulat.

· Programació de competicions anuals: treball focalitzat, assistència i suport tècnic i programació dels viatges.

· Descomptes i Suport tècnic en la compra i el manteniment de material de patinatge.

· Accés a l’àrea privada del Club.

· Atenció personalitzada tot l’any, excepte vacances.

Preus Temporada 2015

Preus Sènior i Màster

– No Federats: 8,59€/mes. Matrícula gratuïta.
– Federats5,50€/mes a partir del segon mes d’inscripció. Cal pagar 75€ el primer mes per la llicència i la prova mèdica.

Preu simpatitzants

T’agrada el nostre projecte? Vols donar-hi suport però no pots patinar amb nosaltres? Entra a formar part de la nostra família.

– Quota de manteniment i simpatitzants: 10€/any.
Et farem un obsequi anual amb marxandatge del Club i et podràs beneficiar dels descomptes i suport tècnic en compra i manteniment de material.