El Club Patí s’emporta 4 podis al Trofeu Solidari del Prat

El passat diumenge 11 de desembre vam anar a participar al Trofeu Solidari que organitza anualment el Club Delta Prat a la pista del CEM Estruch. Estem encantats d’haver pogut posar el nostre granet de sorra, un any més, per aquesta causa solidària. Us deixem amb algunes fotografies a mode de resum de les nostres competicions i aprofitem l’avinentesa per convidar-vos a tots a participar a la prova solidària urbana del pròxim dia 18 de desembre.

solidari5

La competició de federats va ser ràpida, amb tres components del Club Patí intentant elevar el ritme des del primer moment.

També hi van participar alguns nois de promoció del Club Patí, que s'estrenaven a la pista del Prat.

Els nois de promoció del Club Patí, que s’estrenaven a la pista del Prat.

solidari3

La cursa de promoció de les noies va donar un bon espectacle, amb canvis de ritme i lluites pel podi a l’última volta. Cal destacar el 5è lloc de la Marcel.

solidari7

En categoria màster federat, la Noelia es va endur el primer lloc femení. Malgrat ser l’única noia que participava en aquesta categoria, cal dir que va quedar tercera de la cursa dels nois.

solidari6

L’Eusebio va quedar tercer màster federat, darrere de dos patinadors durs de pelar.

solidari8

L’Edgar va quedar quart en la categoria de promoció, on es donava premi als cinc primers.