Mulla’t i Corre a Montmeló 2016 – Crònica i galeria

El Mulla’t i Corre és un clàssic per tots els amants del patinatge, tant si es dediquen a la velocitat com si no. Es tracta d’una cursa solidària per l’esclerosi múltiple, organitzada principalment per la Fundació per l’Esclerosi Múltiple i els de l’Associació Esportiva Mitja Terrassa.

Image14

Els patinadors de la cursa d’adults, a punt per dur a terme la sortida. Va fer un dia magnífic per patinar.

Aquest any hi han participat corredors a peu, ciclistes i patinadors. El Banc de Santander ha patrocinat l’esdeveniment i, malgrat que no ha tingut en compte els patins pel logo i la samarreta de la cursa d’enguany, li hem d’agrair que ens hagi permès gaudir, una vegada més, de l’experiència de patinar pel mític circuit de Barcelona-Catalunya de Montmeló.

Image123

El Club Patí Barcelona s’ha endut el primer i el tercer lloc de la general masculina per segon any consecutiu.

Com és costum en nosaltres, aquí podeu veure una petita crònica fotogràfica de l’activitat del club, i també podeu visitar l’àlbum complet de fotografies (fotògraf: Maika i Esther Villacampa). Esperem que us hi trobeu tots, malgrat que aquesta vegada no hem pogut cobrir a tothom 🙁