Mulla’t i Corre 2015 – Galeria de Fotos

Les curses de patins en circuits de Fòrmula 1 tenen un atractiu especial. La cursa del Mulla’t i Corre 2015 a Montmeló és una de les més antigues que es fan nivell de la península i segueix cridant bona part de patinadors populars i federats. Descobrir les pujades i baixades del circuit tot patinant en grup és una activitat que cap patinador vol que li expliquin. Provar l’asfalt del Circuit de Catalunya en persona és tota una experiència.
Image00085
El passat diumenge 26 d’abril es van reunir al voltant de 150 patinadors de totes les categories per celebrar la Milla i les 2 voltes al Circuit. De la prova estrella, les dues voltes al circuit, el Club Patí Barcelona en va aconseguir els dos primers llocs de l’absoluta a més del segon i tercer lloc de la categoria sènior femení. Si voleu veure els resultats, podeu consultar el nostre palmarès o bé la classificació general a la web de Mitjaterrassa.
Image00197

Tot seguit us deixem amb la galeria de fotografies. Fotògrafs: Cesc Van Campen i Maika.

Visita l’àlbum complet de fotografies

més fotografies