Mulla’t i Corre 2014 – Crònica d’una volta en patins al circuit de Montmeló

Mulla't i Corre 2014
El Cartell del Mulla’t i Corre 2014. Els patins comparteixen l’espai amb altres disciplines.

El passat diumenge 27 d’abril el nostre equip es va presentar al Circuit de Catalunya per celebrar, un any més, el Mulla’t i Corre per l’Esclerosi Múltiple ( http://www.mitjaterrassa.org ). Tot seguit, la crònica:

La prova en patins va consistir en una volta al circuit i 10 patinadors del nostre Club hi van participar per defensar els colors del Club Patí Barcelona i, també, els dels nostres germans de l’APB. Un any més vam poder gaudir d’una competició que ja comença a ser inel·ludible, tant per la seva proximitat geogràfica com per la mística de patinar en un circuit de Fòrmula 1. I, tot plegat, per una bona causa.

Mulla't i Corre 2014

Som un Club amb personalitat, i això es nota.

Aquesta prova es celebra anualment des de l’any 2001 i les distàncies van variant entre 3 i 1 voltes al circuit, depenent del temps i les previsions horàries dels organitzadors. Malgrat ser només una volta, aquest any també hi ha hagut bona representació de patinadors -sobretot populars- que s’acosten al Circuit de Catalunya a passar una jornada esportiva en patins que no s’oblida.

Mulla't i Corre 2014

Compartint podi i actitud amb CastellonPatina (1)

Mulla't i Corre 2014

Compartint podi i actitud amb Castellonpatina (2)

La volta al circuit va transcòrrer sense incidents al cap de cursa, on es va mantenir bona part de l’equip, treballant una estratègia de col·laboració que va funcionar prou bé. Poc a poc anem demostrant que el patinatge màster té una filosofia diferent que va més enllà del gust per la victòria. Dit d’altra manera la nostra victòria és la superació personal i la defensa dels Valors que conformen el nostre Club i les seves persones.

La volta al circuit del nostre entrenador, a la reraguarda:

Mulla't i Corre 2014

Compartint podi i bona sintonia amb CastellonPatina i una jove promesa del Delta Prat, que va quedar primera de la categoria (desclassificada).

Una vegada més, la competició és el vehicle, l’excusa, a través de la qual ens trobem per desenvolupar la nostra activitat que ens fa crèixer com a persones. No van faltar els moments de trobada amb els companys d’equip abans i després de la competició, on compartir sensacions i projectes esportius. Molt bona sintonia amb els companys de CastellonPatina, Rollers de Can Cuyàs, el Centre Excursionista de Sords de Catalunya i, per suposat, amb els nostres amics i companys de l’Associació de Patinadors de Barcelona, amb els quals  compartim molt més que la samarreta.

Mulla't i Corre 2014

Els moments de trobada són el més buscat de les competicions. Aquí és també on construim el Club.

Revisa la resta de fotografies de l’esdeveniment a través del nostre Picasa que trobaràs a través d’aquest enllaç.

Per conèixer els nostres resultats, pots consultar el nostre palmarès.