Marató Martin Fiz 2015 (Vitoria-Gasteiz) – Galeria de fotos i Crònica

Després de disputar el Campionat de Catalunya de circuit el dissabte 9 de maig, quatre dels nostres patinadors van presentar-se el diumenge 10 de maig a la marató Martin Fiz 2015, que es celebra anualment a la ciutat de Gasteiz.

11265074_10153305053618899_654319522_o

Vitoria Gasteiz, ciutat on varem estrenar l’equipació actual del Club l’any 2014. Aquest cop amb sol i mosques.

A diferència de l’any passat, el clima va acompanyar aquesta marató urbana, plena de llargues avingudes i revolts de 180 graus. El trànsit obert en alguns trams i el despiste d’alguns controladors van ser el principal obstacle per als patinadors, especialment a les cruïlles i canvis de carril. En aquest sentit, esperem que l’any vinent millorin aquest aspecte. En alguns casos ens hi vam jugar més que el temps d’arribada.

PRINT SCREEN134

El recorregut exacte de la marató Martin Fiz, amb els moviments de cursa de l’Elias.

Com a nota curiosa, aquest any el guanyador va ser l’Iñigo Vidondo, que va participar a la cursa amb rodes de 125mm. Tanmateix, va dur enganxat fins al final en Crispijn Ariens, que anava amb 4x110mm.

Captura

Iñigo Vidondo, primer a l’arribada amb 3x125mm i Crispijn Ariens, a la dreta de la imatge, segon.

La marató del Cesc va ser de les millors que ha fet, aconseguint col·locar-se en algun grup i baixant a 1h36minuts el seu temps de marató. El treball es va notant poc a poc i en aquest cas els resultats són molt més que visibles tant a nivell tàctic com a nivell de marca personal.

1505 Maraton VITORIA (13)

La cara de satisfacció del Cesc es correspon amb la realitat. No és una pose, tot i que sí que és una pose, ja m’enteneu. Va fer una marató fantàstica.

El Luis va aguantar fins al final suportant rampes sobtades, que l’haurien hagut de fer abandonar. Malgrat això, va fer un temps molt bo, especialment tenint en compte que va anar a assegurar. De no haver passat per les rampes, en Luis podria haver seguit amb l’Elias i el Mateu. Amb ell al grup, segurament encara hauríem pogut baixar una mica més el temps. Aquesta resposta d’esforç i valor consolida el nostre colombià, una vegada més, com un dels nostres patinadors insígnia.

1505 Maraton VITORIA (14)

Finalitzar la marató havent estat a punt d’abandonar per rampes genera una emoció que no es pot descriure. Satisfacció per haver aguantat un esforç sense que ningú t’ho demani, només pel plaer de fer-ho.

Finalment, l’Elias, després d’atrapar el Mateu cap el kilòmetre 5, va fer equip amb el capità fins el final de la cursa, mantenint-se sempre ens els primers llocs del grup i fent-lo córrer per millorar el temps de tots.

1505 Maraton VITORIA (15)

Elias a l’arribada. Com a bon gentleman deixa passar primer a les noies del grup.

1505 Maraton VITORIA (8)

En Mateu, anant a per totes a l’esprint final, deixant-se les últimes forces per intentar atrapar el cap de grup, que s’havia format en els últims metres de la cursa.

L’any vinent no hi faltarem…! Podeu visitar el nostre palmarès per conèixer els temps de marató.

Algunes fotografies més de la marató: