Campionat d’Espanya de Marató a Elx – Crònica fotogràfica

El passat diumenge 18 d’octubre la ciutat valenciana d’Elx va acollir el Campionat d’Espanya de Marató. 10 patinadors del club s’hi van acostar a disputar la prova i a donar suport a la iniciativa. Calen més maratons urbanes!
Fotografies de: El Diari d’Elx, Lorena Gomez de la Rosa, Organització, Elias Ferreres, Joan Coll i Mateu Capell.

12 hores de TALGO, que són 8 maratons

La marató en patins

12144928_10208126357256359_4797517672345420805_n

El recorregut urbà consistia en una sola volta a un circuit força dur, amb canvis de desnivell importants per una prova llarga com aquesta.

Volem felicitar des d’aquí l’organització de la prova. Si bé hi va haver alguns errors, entenem que és natural en una primera edició. Organitzar una marató, especialment si requereix tallar una ciutat sencera durant un matí, no és tasca fàcil. La festa va ser important i la població es va bolcar en l’esdeveniment. Durant tota la prova hi va haver molts voluntaris i públic al voltant del circuit animant els patinadors.

Més fotografies. Visita l’àlbum complet.
Vols veure les nostres marques? Visita el nostre palmarès.

T’agradaria provar-ho? Vine a provar sense compromís. Demana més informació sobre el grup d’iniciació i les nostres quotes i serveis.