Primera jornada indoor de la Lliga Catalana 2016 – Crònica i Galeria

El passat dissabte 28 de maig ens vam desplaçar al pavelló del Nàstic de Tarragona per participar a la primera jornada de lliga catalana de patinatge de velocitat. Per segon any consecutiu, es celebra una competició de lliga en zona indoor (parquet), un terreny al qual el nostre club no hi està gens acostumat. Al final de l’article teniu un enllaç a totes les fotografies que van fer la Maika i el Mateu de tota la jornada.

IMG_1976

Les curses indoor es fan sobre parquet, una superfície que a Barcelona és difícil de trobar per practicar el nostre esport.

Això no obstant i malgrat alguna caiguda, els nostres patinadors van poder fer un bon paper que els posa en situació de disputar els primers llocs de la lliga en les pròximes dues jornades que es celebraran a les pistes de Lliçà i el Prat. Per la seva banda, la Noelia va dominar la competició màster femenina, mentre que el Javi va aconseguir el tercer lloc a la final masculina, després de fer molt bona feina cobrint al Rómulo en la primera sèrie classificatòria. L’Enric, que venia amb molèsties prèvies, va patir una caiguda a la corba que el va deixar fora de tota possibilitat i l’Elias no va poder passar la primera ronda, malgrat que va disputar un paper molt digne en la final de consolació. En Rómulo també va disputar la final i va  aconseguir un també meritori cinquè lloc.

T’ho vas perdre? Visita la galeria completa d’imatges.