La representació barcelonina torna de Berlin amb nous rècords personals

Un any més, la ciutat de Barcelona va tenir una grandíssima representació de patinadors a la marató de Berlin. Un total de 9 patinadors van competir a la millor marató del món per representar la capital catalana.

8 dels representants barcelonins a la marató de Berlin. El que falta és l‘Alejandro, que s‘estava preparant per entregar l‘anell de compromís a la seva promesa, abans de l‘arribada.

Berlin

El metro de Berlin està molt ben comunicat i s‘arriba a tot arreu. Pels barcelonins és com no haver marxat de casa.

Quan arribem a l’Hostal, el primer és fer la cua de 30′ per demanar el kebab més sol·licitat de la ciutat. El Mustafa’s kebab de Berlin.

…sense oblidar-nos de comprovar que el nostre escut segueix al seu lloc!!

La porta de Brandemburg, l’última cosa que veus abans d’encarar els últims metres d’esprint a meta. Imponent.

L’organització de la SCC Events és impecable. Cada any sorprenen amb la seva capacitat per absorvir tants participants i donar un servei tan ràpid i, per la nostra experiència, sense errades importants.

Els posseïts i Poseidó.

Passant per un carrer vam trobar un artista que va voler escolpir una còpia del Carles. La va deixar a mitges per anar a dinar i vam aprofitar per fer aquesta instantània.

La Bier Express, la nostra cerveseria de referència de la ciutat i on vam poder celebrar l’aniversari del nostre campió Edgar.

La Cursa

El que ens falta a Berlin son fotògrafs que ens agafin en posició com al Carles, en plena lluita de lideratge del tren del grup C. Fotografia d’Alter Keeper.

…o fotògrafs contractats expressament que t’esperen tota la cursa per agafar-te en el millor moment, tal i com va fer el Javi.

Va fer un dia fantàstic i tots vam acabar amb la mateixa il·lusió que vam començar, amb les ganes de tornar augmentades i la sensació d’haver tornat a gaudir d’una cursa magnífica…

…tot i que sí que vam deixar un tros d’esquena durant la cursa, que trigarem a recuperar!

El rècord del Club

El nostre entrenador va entrar a meta en posició 79 de +5.000 persones, amb un temps de 1h:11m, superant la millor marca de marató que teníem al club des de la seva fundació (1h:14m). Creiem que cal destacar del nostre trainer la capacitat per fer bones marques malgrat que la seva dedicació és plena als altres i no entrena com cal.

A més, el temps que li sobra al nostre entrenador el dedica als socis i, entre altres coses, a escriure aquestes cròniques on aprofita per tirar-se flors a sí mateix sense que es noti.

Vols saber les nostres marques? Visita el nostre palmarès.

T’agradaria aprendre i viatjar amb nosaltres? Contacta i vine a provar-nos sense compromís!