La Cursa dels Mistos es supera per tercer any consecutiu (Recopilatori)

El passat diumenge 13 de maig, la tercera edició de la Cursa dels Mistos de Barcelona començava amb una recollida de dorsals i una metereologia complicats. La previsió de pluja, el terra humit i un error en el sistema de base de dades amenaçaven l’èxit d’una cursa amb desnivells, divertida i inusual, tant pels patinadors amateurs com per aquells amb experiència contrastada. Amb això, i malgrat coincidir amb el Campionat d’Espanya de Pamplona, Barcelona va tornar a tenir mitja marató en patins, amb gairebé 260 inscrits i 225 participants, superant-se en un 16% respecte l’any 2017.

Des de la direcció del nostre Club estem ogrullosos de la nostra lluita per aconseguir espais i esdeveniments de patinatge de velocitat a la nostra ciutat. En aquest sentit, heu de saber que no oblidem que a Barcelona hi ha espais molt més adequats per a celebrar-hi curses de patinatge. El nostre compromís és seguir treballant amb l’Ajuntament de Barcelona per aconseguir-ho. Tanmateix, ens cal seguir demostrant què volem i com ho volem a l’espai que ens concedeix el Districte d’Horta, a través d’un disseny fet amb la màxima cura i treballat fins a l’últim detall per tal d’assegurar els mínims d’una cursa que volem per a tots els públics i que aquest any ha comptat com a tercera jornada de la 1ª Copa d’Espanya de Maratons.

No ens oblidarem d’agrair a tots els assistents la seva presència i suport, a una cursa que vol fer-se gran i que us necessita per demostrar que és possible. També donem el nostre agraiment etern a tots els voluntaris i auxiliars que van prestar la seva ajuda a la Cursa i que van ajudar a solucionar els imprevistos del directe, així com també a Fisioteràpia de xocRoex, Inercia, l’Ajuntament de Barcelona, la Federació Catalana, la Federació Espanyola i el Consejo Superior de Deportes pel seu suport. Finalment, volem aclarir que el patinador accidentat amb les tanques separadores de doble direcció, a la baixada dels Mistos, està fora de perill i sense lesions greus i ens hem posat a la seva disposició per fer-li el seguiment.

A l’espera del vídeo final de l’esdeveniment, us deixem amb els

Àlbums de fotografies

1) Cursa (Robert Marquardt i Marien Moreno)
2) Arribades 21k (camera de meta)