Jocs Escolars de patinatge de velocitat 2014

Els Jocs Escolars com a porta d’entrada a les competicions de patinatge de velocitat

Els jocs escolars són competicions en format de lliga de tres o quatre jornades on hi són convidats tots els patinadors que hi desitgin participar.

Jocs Escolars

Són campionats d’exhibició, on no s’espera mostrar un gran rendiment esportiu sinó promocionar el nostre esport i començar la temporada amb bon peu. Per tant, és una activitat molt recomanada a tots aquells patinadors que teniu ganes de començar a competir i també aquells veterans que teniu ganes de passar una bona estona i compartir moments amb els vostres companys.

La inscripció és gratuïta i no és obligatori assistir a totes les jornades.

Tanmateix, és important que assumiu el compromís d’assistir-hi si us hi apunteu, atès que a nivell organitzatiu hi poden haver problemes si un dia no apareix ningú d’una categoria.

Recordeu que tant si hi aneu com a populars com si hi aneu com a federats, heu de portar l’equipació oficial del nostre Club i heu de regularitzar la vostra situació (quota anual). Aquells que no la tingueu, envieu-me un missatge per tal que puguem solucionar aquest tema.

Per a la inscripció heu de seguir els següents passos:

1) Llegir el document i entendre les bases de la convocatòria dels jocs als quals voleu assistir.

2) Enviar un correu electrònic amb les vostres dades i el nom del Club (Club Patí Barcelona) a l’adreça que apareix a la convocatòria i amb còpia a clubpatibarcelona@gmail.com. No cal cap full d’inscripció, només les dades que us demanen en els documents adjunts que trobareu al final d’aquest article.

Aquí teniu els documents:

Jocs Escolars Delta Prat 2014 (pista Estruch. Curses pel MATÍ) 25 gener / 2 feberer / 9 febrer

Jocs Escolars Hospitalet 2014 (pista Les Planes. Curses per la TARDA) 25 gener / 22 febrer / 22 març / 26 abril

One thought on “Jocs Escolars de patinatge de velocitat 2014

1. Pingback: Acaba la lliga dels Jocs Escolars Delta Prat 2014 - Club Patí Bcn