Núria Yago i Majo Castaño del Club Patí brillen als Jocs Escolars

El passat diumenge 11 de febrer vam asistir a la final dels Jocs Escolars del Prat de Llobregat, una competició que ja és costum que obri la temporada autonòmica a Catalunya, juntament amb els Jocs Escolars de l’Hospitalet.

En aquesta edició, la categoría màster ha estat molt disputada amb participació de patinadors amb molt nivell. Aquesta circumstància ens ho ha posat molt difícil per poder aconseguir pujar als podis d’aquesta categoria, però ha aportat més color i emoció a la competició, tot donant-nos noves experiències sobre les quals seguir treballant amb el nostre equip.

Alguns dels membres d e l’equip del Club Patí presents als Jocs Escolars.

Pel que fa a la nostra membre més jove, la María José Castaño, ens va sorprendre a tots amb una remontada molt treballada que la va fer saltar del quart al tercer lloc en dues curses finals molt treballades a nivell estratègic sota les ordres del nostre entrenador. Cal felicitar la nostra primera patinadora aleví per aquest gran resultat.

La Maria José, al podi de la promoció C (aleví)

Per la seva banda, la Núria Yago, després d’aconseguir el segon lloc a Motorland no ens deixa de sorprendre atrevint-se a participar a la categoria absoluta com a sèrior federada, aconseguint el segon lloc de la seva categoria. Cal dir que no és poca la valentia de la nostra sènior d’atrevir-se a deixar enrere la comoditat de les curses de promoció per endinsar-se de ple a les curses de la categoria reina, on de ben segur patirà tant com n’aprendrà.

La nostra sènior es va endur la plata de la cateogria reina