La Barcelona Roller Marathon genera gran interès durant els primers dies de promoció.

Durant les dues primeres setmanes d’inscripcions, la Barcelona Roller Marathon ha rebut més de 150 sol·licituds de participació, entre les quals s’hi compten patinadors de totes les edats, nivells i nacionalitats. Ja tenim gairebé 25 patinadors internacionals, principalment de França, Itàlia i el nord d’Europa.

Entre els 150 patinadors inscrits s’hi compten més de 25 internacionals.

Les característiques tècniques del circuit (llarg, pla, ample i ben asfaltat) i els quatre formats de 42Km, 21Km, 10Km i 5Km infantil fan que aquesta prova sigui ideal tant per patinadors experimentats com per patinadors que volen provar noves experiències sobre patins.

Les seves característiques i format fan que sigui ideal per a tothom.

Vista la gran demanda i el bon ritme d’inscripcions a preu reduït, el comitè organitzador ha decidit mantenir els preus fins el 15 d’abril. A més, el nostre club segueix oferint entrenaments i assessorament gratuït per tots aquells patinadors que tenen dubtes sobre la prova.

Es mantindran els preus i els entrenaments gratuïts fins el 15 d’abril.

Vols més informació? Troba-la tota a la web de la Barcelona Roller Marathon.