III Maraton Internacional de Patinaje de Madrid – Galeria i Crònica fotogràfica

El passat 12 de juny Madrid va tancar la Castellana per celebrar una patinada popular, una mitja marató i una marató que, en total, va comptar amb 1.600 patinadors inscrits.

Captura

La portada tendenciosa del dilluns al diari el Mundo mostra com a Madrid posen per davant la promoció de l’esport saludable i per a tothom que la mala premsa que això pot generar als mitjans contraris a la corda política de l’Ajuntament.

La ciutat de Barcelona va tenir representació de 9 patinadors del Club Patí, que van coincidir en la valoració: un circuit bo però amb una pujada prolongada i molt psicològica que els va fer patir mes del que esperaven. L’organització un excel·lent. Hi tornarem!!!
Us deixem un resum de la crònica fotogràfica elaborada pel Cesc Van Campen i l’àlbum complet de fotografies (fotos de Maika i Cesc Van Campen).

El viatge

Els prolegòmens de la cursa

La Maratón internacional de patinaje de Madrid

Visita l’àlbum complet de fotografies.

Vols saber els resultats dels nostres patinadors? Revisa el Palmarès.