Resultats prova d’orientació urbana 2015

El passat diumenge 13 de desembre el Club Patí Barcelona va organitzar amb èxit la primera prova d’orientació urbana en patins per la ciutat de Barcelona. L’activitat, que s’incloïa en els actes de celebració de la Marató de TV3, va aconseguir reunir més de 100 patinadors que van recórrer la ciutat a la cerca de diferents punts marcats en un mapa d’orientació.
La recaptació final de l’activitat va arribar fins els 560,08€, que ja han estat ingressats al compte de la Marató.

Tot seguit us presentem les classificacions dels equips participants. Podeu seguir les novetats i activitats del Club a través de la pàgina de Facebook.

master open

Vols veure totes les fotografies?

Visita l’àlbum prova OPEN.

Visita l’àlbum prova MASTER.

Visita l’àlbum Entrega de Premis.

MOLTES GRÀCIES A TOTS!!!
12363934_10153787588413899_1002738548_o

T’agradaria provar-ho? Vine a provar sense compromís. Demana més informació sobre el grup d’iniciació i les nostres quotes i serveis.