Gestoria i Assegurances – Coneixes els nostres col·laboradors?

Un Club esportiu pot funcionar bé o malament de moltes maneres diferents. L’exemple el tenim en el gran ventall de notícies que rebem constantment dels clubs d’esports de referència. També podem observar-ho en el nostre entorn més pròxim i veurem que és molt difícil trobar trets en comú més enllà de l’esport practicat. La diferència la trobarem, principalment, en la gestió esportiva i de gestoria, on la legalitat i les possibilitats de cada Club converteixen el nostre exercici professional en una selva.

unnamed

Tanmateix, hi ha una legalitat que cal complir. Teniu totes les assegurances i la contractació de personal en regla? Coneixeu les novetats que afecten l’entorn de gestió de la vostra institució? Quins impostos heu de presentar i com? Teniu algú sempre disposat a donar-vos una resposta adequada a les vostres necessitats? ESTEU AL DIA?

unnamed5unnamed4

Nosaltres SÍ. Podem dir amb molta satisfacció que des dels inicis del nostre projecte esportiu tenim a l’equip dues de les mans més professionals del sector de les assegurances i de la gestoria, capitanejats per Fidalgo-Jarabo Corredoria d’Assegurances SL i Míriam Pallarès, dues empreses especialitzades en donar un servei compromès, de proximitat, personalitzat i absolutament professional.

unnamed3

Estem en les millors mans.