La Lliga Catalana màster és femenina al Club Patí

Malgrat l’acumulació de malaurades circumstàncies que han hagut d’allargar el final de la lliga catalana fins avui, diumenge 20 de novembre, finalment hem pogut disputar la jornada final a Torredembarra.

En la categoria femenina federada, la Noelia Martínez s’ha despenjat del grup i s’ha imposat amb molta solvència sobre les noies del Nàstic. Cal destacar el gran paper de la patinadora del nostre Club, que no només ha guanyat les tres jornades de lliga de la seva categoria, sinó que ho ha posat difícil als nois a les jornades anteriors d’indoor i pista.

finalligamaster11

Finalment, el Rómulo i l’Elias han protagonitzat una bona lluita pel tercer lloc amb Can Cuyàs, que finalment s’ha endut el bronze en la màster masculina federada. El primer i segon lloc han estat pels patinadors del Club Delta, que ja tenien el podi assegurat i han preferit mantenir-se al marge, fent un paper poc actiu durant bona part de la cursa.

Els màster federats, mesurant-se les distàncies durant la cursa.