Cursa dels Mistos – Hem fet història! Recopilatori

Agraïment

Tots els que us vareu inscriure i participar a la Cursa dels Mistos el dia 17 d’abril, d’una manera o altra, vareu contribuir a la consecució d’un esdeveniment històric a la ciutat de Barcelona: la primera mitja marató en patins que es celebra en dècades, que esperem que hagi arribat per quedar-se.

Heu de saber que des que vam rebre l’ok per tirar endavant el projecte fins que finalment s’ha pogut dur a terme ha passat gairebé un any. Un any d’anar amunt i avall buscant localitzacions, tirant línies a mapes, conciliant interessos de tot tipus, escanyant pressupostos… sempre colze a colze amb l’Ajuntament i la Federació, que ens han donat tot el suport que ha calgut. Però abans d’això, veníem d’anys picant a la porta de l’ajuntament amb les nostres propostes i liderant un projecte de club de patinatge de referència a la ciutat de Barcelona. Cinc anys de feina apassionada que us volem dedicar a tots aquells que ens heu volgut donar suport amb la vostra inscripció i també amb la vostra participació. Moltes gràcies, de tot cor.

Mediateca

Us passem un recopilatori de tota la informació audiovisual que hem generat després de la cursa, gràcies a la tasca de tots els voluntaris que hi van participar i també alguns de vosaltres que ens ho heu fet arribar:

Classificacions
Classificacions definitives

Fotografies
Fotografies de la cursa
Fotografies de la cursa (Ajuntament)
Fotografies de les arribades
Fotografies dels podis
Fotografies de l’ambient i el making of

Vídeo de la cursa (Guz)

Si us ha agradat la nostra feina i voleu estar al dia de les nostres propostes, no us oblideu de fer-nos like a la pàgina del Club Patí.

Una abraçada ben forta a tots i fins la propera!!