Competicions

club-pati-barcelona-competicios

Les competicions marquen els objectius a mig termini sobre els quals es porten a terme els entrenaments setmanals del Club. Les competicions són l’activitat d’ancoratge a l’activitat principal del Club. En aquest sentit, cal dir que, malgrat que ens satisfan i publicitem els podis i les medalles, el valor fonamental d’aquest Club i de la gent que el representa és aquell que es genera a través del procés i la preparació de les competicions, i no tant en el resultat final. El nostre objectiu és participar en el màxim nombre de competicions possible en cada temporada, sel·leccionant-les segons la importància competitiva i distribuint els nostres patinadors en funció dels seus interessos i necessitats.

10258852_762161840490207_7023399963719202729_o
Visita el nostre Facebook per estar al corrent de les últimes novetats del Club