Campionat de Catalunya 2015 – Galeria de Fotos

El passat dissabte 9 de maig es va celebrar el Campionat de Catalunya de Circuit a l’Avinguda Vidal i Barraquer de la capital de Tarragona.

Sempre diem que els màsters del nostre Club no entrenen per proves de pista i circuit perquè ens atrauen més les maratons i la llarga distància. Malgrat això, ens agrada molt compartir la nostra afició amb la resta de Clubs i no podíem faltar a la cita del nostre campionat nacional que, aquest any, ha coorganitzat el Nàstic conjuntament amb la FECAPA.

Un total de 11 patinadors del Club van aconseguir 16 medalles en les proves de 10.000m puntuació i de 5.000m línia. Podeu veure els resultats a l’apartat de palmarès.
Tot seguit us presentem una selecció de fotografies dels patinadors del Club durant la competició.
Fotògrafa: Imma Borrell. Fotoedició: Cesc Van Campen

Visita l’àlbum complet de fotografies

…més fotografies