Berlin Marathon 2016 – Crònica fotogràfica de la representació barcelonina

La Berlin Marathon és la meca de les maratons en patins i una de les maratons a peu més importants del món. Ningú se la vol perdre: el traçat és pla, ben asfaltat i ben delimitat, l’organització és de matrícula d’honor, l’ambient és sublim i la ciutat no escatima en recursos.

events-berlin-marathon-skater-assets-img-strecke-skater_tn

Un circuit d’una sola volta, pla i ben asfaltat atrau milers de patinadors i corredors a una marató molt massificada, que col·lapsa tota la ciutat durant dos dies seguits.

Nosaltres no hem pogut deixar passar l’oportunitat de representar la nostra ciutat a la millor marató del món. És per això que ens vam presentar a la capital alemanya amb 13 patinadors del Club Patí. 5 patinadors del grup avançat i 8 del grup d’iniciació.

berlin139

La representació barcelonina de patinatge a la Berlin Marathon 2016, al complet.

Inside Berlin

berlin162

Converses intrascendents d’estació d’enllaç. Patrocinat per KISS FM.

Berlin Vital

El grup d’iniciació: l’EQUIPÀS

La cursa

berlin10

Una altra història del Club Patí. Vine a patinar amb nosaltres i no et perdis la següent

Encara vols més fotos? Visita l’àlbum complet de fotografies.
Vols saber els nostres temps? Visita el nostre palmarès.