Barcelona es proclama campiona d’Espanya en categoria M60 masculina

El passat dissabte 23 de juny es va celebrar el Campionat d’Espanya de Patinatge de Velocitat en modalitat de circuit al Recinto Ferial Miguel Ríos, a la localitat de Rivas-Vaciamadrid (Madrid).

El cartell oficial del Campionat d’Espanya màster 2018, organitzat pel Club Patí Rivas-InGravity

Després d’una demostració de força, tot aguantant el ritme del pelotó de màster 50 durant bona part de la cursa, el nostre incombustible secretari, Elias Ferreres, es va proclamar campió d’Espanya de les dues modalitats de circuit: 5.000m línia i 10.000m puntuació, per davant dels representants de Donosti, Julian de Frutos (Donostiroller) i de Madrid, Juan Combarro i Felipe García (El Patín de Oro). Cal dir que l’Elias va ser l’únic representant català en aquesta competició nacional.

Malgrat que amb alguns es porta més de 10 anys de diferència, l’Elias va demostrar que està en forma i que els entrenaments donen els seus fruits.

Des del nostre Club entenem que els patinadors de +60 anys haurien de comptar amb més reconeixement per part de tothom, no només des del punt de vista dels directius sinó també dels propis rivals més joves. Són un exemple a seguir i, com a patinadors supervivents i entregats al nostre esport, es mereixen tot el respecte i consideració del món.

L’Elias va voler compartir el seu premi amb la resta de participants de la categoria de màster 60, de qui va dir que “són els vertaders campions perquè a la seva edat encara segueixen al peu del canó”.

L’Elias va patir una caiguda en grup durant la marató que es va celebrar el dia següent al Paseo de la Castellana de Madrid i estem pendents de diagnòstic per una lesió a l’espatlla que l’apartarà uns mesos de la competició. Això no obstant, el nostre campió màster de màsters està animat i segur de tornar aviat a fer esport.