Antonello d’Amato

Antonello d’Amato (Itàlia, 1963) Apassionat i gran expert del ciclisme en totes les seves dimensions, s’aficionà al patinatge com a activitat complementària a la seva passió de dues rodes. Fou qüestió de poc temps que s’enganxà al patinatge de velocitat i començà a tenir resultats a nivell competitiu, gràcies a la seva forma física excepcional.

Antonello d Amato

Entregat en la promoció de l’esport com a forma de vida, s’uní al grup de treball APB Roller Speed i fou l’instigador principal del caràcter més competitiu del grup. La seva tenacitat i coneixement estratègic, tant a la pista com en la vida social, el convertiren en el campió i el baluart de l’equip màster del Club Patí Barcelona, així com un dels fundadors d’aquesta institució.

Antonello d Amato