24h Rollertour 2016 – Cúrtnica i Galeria de Fotos

Cúrtnica del Club Patí (n. fem) – Crònica curta, ràpida, per tancar l’expedient i poder presentar una altra cosa que la supera, com per exemple un àlbum de fotografies.

(Galeries d’imatges al final de l’article)

Malgrat no ho pugui semblar a primer cop d’ull, les 24h Rollertour 2016 és una de les proves més dures a les quals es pot enfrontar un patinador de velocitat. La dificultat principal no radica ni en l’estructura de la prova ni en el tipus de circuit, sinó en tres fenòmens que varien any rere any: el vent, el sol i la calor. Junts, aquests tres elements poden arribar a fer estralls a la moral de qualsevol, malgrat el circuit tan sols mesuri 3.25km de corda.

rezize111

Una pujada al final del circuit, a contravent i a ple sol, posa a prova la psicologia de tots els competidors presents a la prova.

Aquest any, el Club Patí ha reduït el nombre d’equips presents a aquesta competició per diversos motius, el principal dels quals radica en la participació que vam dur a terme a Le Manys, unes setmanes abans. Això no obstant, hem mantingut l’equip THE PEPIS que, per tercer any consecutiu, aconsegueix entrar al podi de la seva categoria, malgrat comptar amb majoria de patinadors que s’inicien en el nostre esport com el Javi, la Carme, la Marta i l’Edgar, o que no estan en el seu millor moment, com la Marcel, que venia a substituir una baixa sobtada. En Joan, la Noe i el Mateu, com a patinadors veterans, es van encarregar de mantenir la flama encesa i d’aprofitar el descans que deixava la resta per mantenir l’equip en lluita fins al final. Tornem amb una nota molt positiva sota el braç: tots vam aconseguir treballar al màxim i assolir els objectius d’equip que ens havíem marcat.

13838293_10154343140138899_339175076_o

L’Equip The Pepis, amb en Fernando Mejía, el Sergi, l’Ester i el Cesc.

I aquí el muntatge que hem fet amb els vídeos que va enregistrar el Sergi. Només es pot veure en mode PC.

A més, l’equip va comptar amb la col·laboració inestimable de personal d’intendència, comandada pel Sergi Muñoz i amb l’ajuda de l’Ester, el Cesc, el Xavi i el Rómulo, fotògrafs de luxe com el Cesc, el Sergi, el Roberto, l’Ester i l’Anna i espectadors VIP com la Xantal, l’Elena i el Xavi, la Imma, el Luis, l’Aura i l’Encarna.

Imatge597

La resta del personal de l’equip, que es va desplaçar expressament a Calafat per donar-nos ànims.

13667733_1757223861187627_7643018229996822173_o

Sergi, en MULTIMAN, que no va parar en 24h de fer-nos menjar, portar-nos aigua, fer fotos, mirar classificacions, cronometrar rivals… amb ell vam estar millor servits que en un cinc estrelles. Aquest home val or!!!

Hem fet un recull de fotografies en tres àlbums, incloent algunes fotografies de la Cris Prey i el Pisto Patín, a part dels nostres fotògrafs (Cesc, Sergi, Roberto, Ester i Anna).

GALERIES d’IMATGES

(feu click a la fotografia corresponent)

Fotografies de l'ambient

FOTOGRAFIES DE L’AMBIENT