24h Roller Tour 2015 – Galeria de Fotos

(Puedes utilizar la barra superior de esta página para cambiar de idioma de forma automática con Google)

El passat cap de setmana 18 i 19 de Juliol el Club Patí es va presentar amb 5 equips a les 12h i les 24h Rollertour, composats per 19 patinadors del Club i la Julia Lopez, cedida del CPV Ciudad del Turia. Aquesta és una de les competicions locals anuals on compartir asfalt amb patinadors i clubs vinguts d’arreu, així com també un escenari d’entrada al patinatge de velocitat i de competició per a molts amateurs catalans.

24h Calafat 2015_738_IMG_8657

Els components dels equips del Club Patí, celebrant el final de la jornada davant el foto call de l’organització.

Tots els equips van fer molt bon paper. Pròximament vindran les cròniques. Podeu consultar el nostre palmarès i l’àlbum de fotos aquí (Fotògrafa: Xantal Sumell i Cesc Van Campen) :

Visita l’àlbum complet de fotografies