El Club Patí passa tercer de la general a les 24h Rollertour 2017 – Àlbum de fotos

L’equip Catacrockers, format per 8 patinadors màster del Club Patí Barcelona, va aconseguir col·locar-se en el tercer lloc de la classificació general d’aquesta prova mítica de patinatge, que es celebra anualment al circuit de Calafat (Tarragona).

L’equip Catacrockers, que va aconseguir rodar a una mitjana de 31,5km/h durant 24h, està format per alguns dels patinadors màster més potents de Catalunya.

Cal dir que l’equip d’Andalucia Master Team (2n), format per 8 patinadors, i l’equip In-Gravity (1r), format per 10 patinadors, van demostrar una grandíssima força durant tota la prova, tal i com ja ens tenien acostumats d’anys anteriors. Tanmateix, vam aconseguir que la distància fos mínima i la tensió va durar fins les últimes hores de la prova. Per la seva banda, l’equip Delta (4rt), Paiporta (5e) i el Ligne Droite (8e) ens trepitjaven els talons a nosaltres. Aquest últim fins l’arribada de la nit, on els seus quatre integrants, de grandíssim nivell, van optar per baixar el ritme.

In-Gravity, Ligne-Droite, Club Patí BCN, Andalucia i Delta, compartint estela durant la primera volta al circuit.

Finalment, però no menys important, l’altre equip del Club l’equip Chicken Pepis va aconseguir una remuntada èpica de dues voltes a l’equip Pepaiporta a poques hores del final, demostrant una gran força de voluntat i una concentració pròpia de grandíssims esportistes. Per aconseguir-ho, es va fer un plantejament tàctic molt arriscat però que finalment ens va portar al segon lloc, per darrere de l’equipàs del Nàstic.

L’equip chicken pepis, integrat per sis noies i dos nois del Club Patí, va protagonitzar una remuntada fins col·locar-se al segon lloc dels grups 8 mixtes.

Si vols veure totes les fotografies que van fer l’Ester i el Sergi, pots visitar l’Àlbum de fotografies del Club Patí.