10km Cambrils en Patins (V Mitja Marató Cambrils) 2014

8 patinadors del Club Patí Barcelona van participar als 10km Cambrils en patins d’enguany

Malgrat ser només una cursa de 10.000m, 8 valents del nostre Club van decidir aixecar-se d’hora un diumenge i fer camí fins a Cambrils, on els esperava part del circuit dissenyat per a la cinquena marató de Cambrils.

10km Cambrils en Patins

Els valents del Club Patí Barcelona “posant-se les botes”

Que estaven preparats, ningú ho va dubtar. Els nostres colors i la nostra forma de ser ja es comencen a conèixer arreu i la bona sintonia ens acompanya allà on anem.

10km Cambrils en Patins

No hi ha dubte que som el millor equip del món

Tret de sortida. Caiguda d’un patinador rival i els nostres que l’esquiven in extremis. Res greu, ni pel caigut ni pels nostres. Malgrat la velocitat i alguns trams de paviment difícil, la cursa va transcórrer sense més accidents.

10km Cambrils en Patins

El Professional, perseguit per la cua

Alguns dels nostres patinadors més experimentats van ser protagonistes al capdavant de la cursa fins al final i van aconseguir molt bones posicions d’arribada. Una vegada més, vam tenir l’oportunitat de practicar el treball en equip durant la cursa i d’experimentar encerts i errors sobre la base de l’experiència.

En Vladimir i en Luis, dos dels protagonistes del nostre Club a Cambrils

Un cop acabada la cursa, part dels nostres valents van aprofitar per moure l’esquelet amb l’activitat dirigida de moda. Hi ha documents audiovisuals, però els ometrem. Que tremoli, David Bisbal!!!

10km Cambrils en Patins

La Bitxo i la Pamela, fent la competència a Chayanne.

Finalment, la segona part més esperada de la jornada: una magnífica paella per no oblidar. Veient aquesta imatge ens podem imaginar el que hi ha al darrere. Hi ha alguna manera millor d’acabar una setmana?

10km Cambrils en Patins

Una bona paella amb millor companyia. Una altra bona raó per matinar un diumenge.

Pots veure les posicions dels nostres patinadors en aquesta i d’altres curses a l’apartat de Palmarès

Si vols veure més imatges, visita la Galeria d’imatges dels 10km de Cambrils.